Σάββατο 1 Ιουνίου 2019

Το 96% των Ελλήνων ελέγχει τη φήμη του εργοδότη





Δουλειά μέσω προσωπικών γνωριμιών βρίσκει η πλειοψηφία των Ελλήνων καθώς σε ποσοστό 71% χρησιμοποιούν τις προσωπικές τους επαφές/ συστάσεις. Ταυτόχρονα όμως, το 56% επισκέπτεται την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρίας, ενώ 47% αναζητά τις πληροφορίες που θέλει μέσω Google.
Δεν είναι όμως μόνο ότι οι εργοδότες διαλέγουν τους εργαζόμενούς τους. Ήδη το 96% των Ελλήνων ελέγχουν τη φήμη των δυνητικών εργοδοτών τους. Το 57% βασίζεται στη γνώμη συγγενικών και φιλικών προσώπων, ενώ 55% αναζητούν τη φυσική παρουσία της εταιρίας (κατάστημα, εστιατόριο, έδρα της εταιρίας). Επιπλέον, 53% των ερωτηθέντων αναζητούν γενικά άρθρα στο ίντερνετ σχετικά με το δυνητικό εργοδότη τους.
Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από έρευνα της Randstad για τους καλύτερους εργοδότες του 2019, με τίτλο «Randstad Employer Brand (REBR)» στην Ελλάδα. Στους 10 πρώτους συμπεριλαμβάνονται από το χώρο του φαρμάκου οι ελληνικές φαρμακευτικές Demo και Vianex.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για δεύτερη χρονιά στην Ελλάδα και είναι η πιο λεπτομερής σε ότι αφορά την εικόνα του εργοδότη παγκοσμίως. Οι νικητές επιλέχθηκαν αμερόληπτα μέσα από την έρευνα, η οποία μελετά την ελκυστικότητα των 150 μεγαλύτερων εταιρειών σε αριθμό προσωπικού, έτσι όπως γίνεται αντιληπτή από το ευρύ κοινό, καθώς και το τι αναζητούν οι δυνητικοί υποψήφιοι σε ένα νέο εργοδότη.
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η εταιρεία Σκλαβενίτης βραβεύτηκε ως ο “πιο ελκυστικός εργοδότης” στην Ελλάδα για το 2019, ενώ ακολουθούν η Τράπεζα της Ελλάδος και η Aegean Airlines. Η Randstad συνεχάρη τους νικητές για την επίδοσή τους αναφορικά με την εξασφάλιση και την προώθηση μιας ισχυρής εικόνας εργοδότη, η οποία ταυτίζεται σε μεγάλο βαθμό με τους εργαζομένους στην Ελλάδα.
Η σημασία του employer branding
Σύμφωνα με την Randstad, τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερες εταιρίες να αρχίζουν να αξιολογούν και να επαναπροσδιορίζουν την εικόνα τους ως εργοδότες, προκειμένου να απολαμβάνουν τα οφέλη που προσφέρει αυτό στην προσέλκυση ταλέντων και στην προσπάθειά τους να διατηρήσουν τα ταλέντα τους.
Εταιρίες που προβάλλουν μία ισχυρή εικόνα εργοδότη, θεωρούνται εξαιρετικοί εργοδότες με ελκυστικές αξίες που προσφέρουν καλές προοπτικές καριέρας.
Οι εταιρίες με θετική εικόνα λαμβάνουν διπλάσιες αιτήσεις από αυτές που λαμβάνουν οι εταιρίες με αδύναμη εικόνα. Το 50% των υποψηφίων παγκοσμίως δε θα διάλεγαν να εργαστούν για μια εταιρία με κακή επωνυμία παρά τον ενδεχόμενο υψηλό μισθό. Επιπλέον, 80% των εργοδοτώνσυμφωνούν ότι μία ισχυρή εργοδοτική φήμη έχει σημαντική επίδραση στην ικανότητά τους να προσλαμβάνουν αξιόλογο εργατικό δυναμικό.
Οι 10 πιο ελκυστικοί εργοδότες
Σύμφωνα με την έρευνα, οι 10 πιο ελκυστικοί εργοδότες στην Ελλάδα είναι κατά σειρά οι παρακάτω:
1.     Σκλαβενίτης
2.     Τράπεζα της Ελλάδος
3.     Aegean Airlines
4.     Ελληνικά Πετρέλαια
5.     Παπαδοπούλου
6.     ΙΟΝ
7.     Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος
8.     Demo A.B.E.Ε.
9.     ΔΕΗ
10.            ΒΙΑΝΕΞ.
Στην φετινή έρευνα για την Ελλάδα συμμετείχαν 4,329 άτομα, μεταξύ των οποίων, Έλληνες φοιτητές, εργαζόμενοι και άνεργοι ηλικίας από 18 και 65 ετών. Οι συνεντεύξεις πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά το διάστημα από 6 Δεκεμβρίου 2018 έως και 21 Ιανουαρίου 2019.

Πηγή : healthmag.gr